تواصی (وتواصوا بالحق و تواصو بالصبر)

بیان مباحث و تحلیل های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر ازجامعه و تحلیل رخداادها و موضوعات روز

تواصی (وتواصوا بالحق و تواصو بالصبر)

بیان مباحث و تحلیل های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر ازجامعه و تحلیل رخداادها و موضوعات روز

تواصی به حق و تواصی به صبر دو رفتار مهم انسان های رستگار و مومن می باشد که در کنار ایمان به خدا و انجام اعمال صالح به آن اقدام می کنند و وجه تمییز آنها با انسان های زیانکار ( ان الانسان لفی خسر) می باشد.
در این وبلاگ مطالب فرهنگی- اجتماعی و سیاسی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر گذاشته می شود. در این وبلاگ مباحث، موضوعات، رویدادها و تحلیل های به روز جامعه در حد توان و وسع قرار داده می شود.
امید است، نشر این مطالب باعث ارتقای بینش مخاطبین و توصیه های آن سبب ارتقای رویکرد اصلاحی در جامعه گردد.

  • ۰
  • ۰

آقای شهاب حسینی از بازیگران مشهور سینما پس از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم کن در مصاحبه ای این جایزه را به امام زمان (عج) تقدیم کردند و علت آن را مقارنت روز دریافت جایزه با ایام نیمه شعبان بیان کردند. گویی عده ای او را به این خاطر مورد تمسخر قرار داده بودند به خصوص عناصر سکولار و... که ایشان را به خاطر اعتقاد به امام زمان (عج) به خرافه پرستی و ... متهم ساخته بودند. آقای شهاب حسینی در مصاحبه ی دیگری از اعتقادات خود به امام زمان دفاع کرده بود. در این رابطه ضمن اینکه آقای حسینی از اعتقاد به وجود امام زمان دفاع کرده است تشکر می کنیم به این موضوع می پردازیم که آیا اقدام آقای شهاب حسینی در اهدای جایزه اش به امام زمان (عج) کاری ارزشمند است یا خیر.

بحث را از اینجا آغاز می کنیم که آقای شهاب حسینی که به وجود امام زمان معتقد است امام زمان را چگونه در نظر می گیرد؟ آیا هرچیزی ارزش تقدیم شدن به ایشان را دارد؟ آقای حسینی با خود اندیشه کنید که چه کسانی به شما جایزه تقدیم کرده اند؟ آیا جز کسانی هستند که بی بندو باری را در جهان ترویج می کنند و درست در مقابل اهداف عالیه مکتب اسلام هستند؟ مطلب بعدی این است که آیا مستحضرید این جایزه نه به خاطر بعضی فیلم های ارزشمندی است که شما بازی کرده اید، بلکه به خاطر بازی در فیلمی است که غیرت را به چالش می کشد و تا کنون ده ها عالم و اندیشمند به آن اعتراض داشته اند؟! وقتی شما در این فیلم بازی کردید با خود تاملی ورزیدید که آیا امام زمان (عج) که حجت حی و ناظر اعمال ماست از بازی در این فیلم رضایت دارد یا خیر؟ وقتی شما کروات به گردن انداختید و در جشنواره فیلم کن حضور یافتید آیا اندیشیدید که حضور در چنین فضایی با شئونات دینی همخوانی دارد یا خیر و امام زمان به شرکت در چنین جمعی که سراسر مظهر ولنگاری و فضای ضد دینی است راضی است یا نه؟!

بدانید امام زمان (عج) که مظهر اسماء الهی است هدایا و حتی وجوهات شرعیه ای را می پذیرند که پاک و طیب باشد. فراوان بوده است مواردی که ائمه معصومین از پذیرش وجوهات به علت طیب نبودن آن خودداری کرده اند. پس بدانیم چه چیزی را می خواهیم به ایشان تقدیم کنیم، نکند آن چیز وهن شئون اهل بیت (ع) باشد.

شما در جایی هدیه تان در بازی در فیلم شوق پرواز به همسر آن شهید هدیه دادید. آن اقدام ارزشمند بود چون هم موضوع اهدای جایزه باارزش بود و هم تقدیم کننده جایزه نیز وابسته به نظام اسلامی بود. به نظرتان اگر جایزه جشنواره کن را مثلا به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کنید خواهند پذیرفت؟ آنهایی که دارند با غیرت دینی از حریم حرم اهل بیت (ع) دفاع می کنند و شما موضوع فیلمتان زیر سوال بردن داشتن غیرت در برابر بدیهی ترین مورد غیرت ورزی که نسبت به ناموس و همسر است می باشد.

آقای حسینی سعی کنیم اعمالمان را با رضایت امام زمان (عج) انطباق دهیم و هرکاری که مرضی ایشان است انجام دهیم و آنچه را که نمی پسندند ترک کنیم. اینجاست که ایشان از دست ما راضی خواهند بود. 

  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • روح اله عباسیان جزی

امام زمان

تقدیم جایزه

شهاب حسینی

فیلم کن

نظرات (۱)

سلام.خوبی جناب آقای حسینی؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی